Obsessed!

Det är väl typisk att vi lever i ett land där det är varmt 1/3 av året =/ Jag tycker om snö, men bara fram till jul och nyår - sen får det gärna försvinna. Men, vi är inga gudar - vädret är inget man kan ändra på (om man bortser från den knuff vi ger genom växthusgaser m.m...).

Så det känns lite trist nu när man verkligen vill köpa vårkläder för varmare väder (och redan gjort det) och bara får se dem hänga på galgarna. Jag har ett helt hav av kläder som jag vill använda NU! Känns helt fel att springa omkring i det nu dessutom. Så jag får vänta. Eller gå omkring med det hemma ;)

Pluset är att jag kan vänta med att köpa de sommarskor jag har koll på. Känns verkligen inte läge att köpa dem nu.

Today's


Tröja - Secondhand, byxor (gamla) från Vero Moda och skärp (gammalt) från H&M


Jag älskar tröjans färg och hur den är skuren... jag tänkte Balmain direkt när jag såg den!


My new glasses from H&M <3 <3 <3
Örhänge (gamla) från H&M tror jag!

Anyhow... Här är lite kläder som jag roffat åt mig under veckorna som gått... För att klargöra: Vissa saker har jag köpt, men mycket har jag faktiskt bytt med andra kläder jag aldrig använt och kommit fram till att jag aldrig kommer använda hur fina de än är!

Den lilla väskan från H&M, plus min secondhandkavaj (som jag införskaffat för ett bra tag sen) som jag ÄLSKAR! Jag kan inte fatta att jag hade sån tur att jag fann den! Alldeles underbar, perfekt! Den ljusgröna toppen under är från H&M! Brukar har problem med lite pösigare toppar, men denna är ju toppenfin på!


Underbar drömklänning från H&M... och tusan va den var billig! :)


Identiska toppar men olika färg - H&M för ett riktigt oväntat billigt pris!


Ni känner kanske igen denna underbara skapelse? Från Club L (Nelly.se)

 

Baksidan. Jag verkar fallit hårt för spets dessa veckor... =P


Det var alles folk's! To be continued...!


Kommentarer
F A N C Y

Svar. Haha ja jag har den i guld med!! Försökte hitta den i silver men den var slut över allt! Älskar den! =)

2010-02-19 @ 20:02:24
URL: http://fanzo.blogg.se/
Anna

Handlade du nått från Sonia Rykeil idag?

2010-02-20 @ 19:23:09
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Anna

Kollade efter klänningen från CLub L på nelly idag men den verkar vara slut, kan det vara så illa?

2010-02-20 @ 19:33:46
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Veronica

Lika snygg som alltid!

2010-02-20 @ 20:49:18
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Anna

Jag kunde inte hitta klänningen över huvudtaget, kollade både på festklänningar och vardagsklännigar och valde att bara visa Club Ls klänningar. Beställde inget men ska kanske beställa strumpbyxorna ändå, tyckte de var rätt festliga:)

2010-02-21 @ 10:34:52
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0