It's a new dawn It's a new day It's a new life - for me - And I'm feeling good

YES! Denna dag har varit underbar! Jag pluggade i en timme imorse, så jag har läst klart de kapitel jag låg efter med. Så har bara två kapitel kvar sen är jag klar för imorgon, och det går snabbt att läsa faktiskt. Engelskan är inte så krånglig! TOPPEN!

Sen har jag kört igång VLCD! Ska köra strikt i två veckor sen går jag successivt över till LCHF. YEAH! I'm on it!

Sen var jag i stan nu precis och skaffade en ny mobil.. Hör och häpna, jag som alltid sagt att jag ska ha en slide och en sony ericsson blev förälskad i en Samsung Jet istället! Så det fick bli en touch-mobil! Vilken dålig karaktär jag har! Men den är assnygg så nu behöver jag bara vänta i två dygn på nytt SIM-kort sen är jag tillbaka i
mobilsfären igen!


HETT INOM MOBILMODE =P

Sen var jag på blixtvisit på H&M för att lämna tillbaka en klänning jag köpt häromveckan. Kom underfund med att vill man kunna dansa så ska den gå lite längre än till precis under rumpan. Synd för den var fin, men istället fick jag synd på en lila tröja av denna modell:

BILD: Agnelicious

 

Blåmelerad glittrig topp H&M 2010

Here it is! --> I'm a happy hippo!

Kunde inte fatta att det hade kommit i fler färger. Jag har de två andra redan så det vara bara att säga hej till nästa! :) Jag gillar verkligen modellen så i fler färger är en riktig hit för min del.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0