Copcabana

Idag har det varit föreläsning. Mycket intressant så nu ska jag snart hugga in på 4.e kapitlet i vår 1000 sidors bok :) Pausar lite bara.. blev intensivt under föreläsningen med info.

SIM-kort har ännu inte anlänt så mobilen får ligga orörd...


Today's

Topp och skor - H&M, skjorta - Åhléns, leggings - Gina Tricot

 

Grå leggings Gina Tricot 2010

De grå Gina Tricot leggingsen! Samt de lila paljettskorna från H&M som stannar kvar i min garderob!

Hade håret inbakad på båda sidorna av huvudet, så jag gjorde en mittbena vilket jag aldrig haft förr... om vi inte räknar med tiden då jag hade lugg! Iaf, så idag blev håret lite mer lockigt än vanliga fall haha!

 

Glömde även visa denna tröjan från veckans paket från H&M... Jag gillar trycket, men tröjan är ganska stor (trots att det var XS då jag misstänkte att den skulle vara stor) ... keep it or no?



Kommentarer
Maria

Snyggt :) De där dojjorna skulle stå bra hemma hos mig med ;)

2010-02-02 @ 19:49:35
URL: http://enhildamaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0