"F**k fashion go punk"

Fast i och för sig så är punk också mode. På senare tid i alla fall...

Hann inte lägga upp någon tabell för igår. Därför kommer det idag. Hm.. stressig dag igår, men fanken vad mätt man blir på Gitzans. Sjukt. Åt frukost vid 8-tiden, sen åt jag igen vid 16 och därefter var jag mätt hela kvällen. Najs. Precis så som det ska vara.



Dagens tabell kommer senare ikväll. Har inte ätit min kvällsmat, får se om jag behöver det. Är fortfarande mätt på Gitzan-rester som jag åt på praktiken idag, ca 13.00 tiden.

Sitter och gormar över den fina klänningen från H&M som kostar 1500 kr. Jag hoppas de sänker priset med ungefär 50% efter julen. 750 spänn blir det... ja, kanske man slår till då kanske. Mycket fin färg på det iaf. Och det blir ju en hel del pengar från juljobbande.

 

INSPO:

 

 

 

 

The future looks all of the sudden quite bright...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0