Sick...

Oj, längsen jag uppdaterade. Inte likt mig! Jag har haft mycket att göra och så lyckades jag bli snorförkyld... Något som bara har blivit värre och värre. Brukar inte peppra mig med tabletter men det har jag faktiskt gjort... Hoppas på en vändpunkt snart. Orkar inte vara kass över HELA helgen =(

Förra helgen var dock perfekt. En härlig fredagskväll med klassen på Banken (jag vägrar säga å...! Heller ä då!) med mat och dans efteråt - även om 90% av klassen gick hem efter elva. Jag rockade loss med en handfull tjejer och det var ganska häftigt :) Tills ett obotligt slisk kom och klängde på Jelena så att hon också ville hem. Suck...

Lördagen var det snabbt upp, packa och dra in till stan med en dötrött R.B - vi handlade vin (!!) som vi skulle ta med oss till Veronica & Peter. Vi kom dit och vi grillade - mycket gott. Det mest smakfulla jag ätit på länge. Sedan blev det vin, cider, öl och "Skissa & Gissa". Det var alla tiders!

Slänger in lite bilder som jag tagit men inte lagt ut. Har inte orkat...


Åh, kan inte fatta att den fanns på Bikbok. Jag kunde inte låta bli.. I feel like a princess!




Frisk och glad när det väl begav sig...


Den enda klänningen från The Garden Collection som satt snyggt... De andra blev som tält - tack vare mina boobisar... men men!

 

På väg till Mami <3<3<3 Hon skulle få smaka på mitt GI-bröd, och det fick väl 5 av 10 tror jag :)


Jättesnygga skor från Nelly, men seriöst... att trilla på 16 cm klack (även om platån är 4cm) så ajj! Nepp, de fick åka tillbaka!



Hemma hos V&P i lördags:

Cat in the Box :)


Här gäller det att gissa snabbt!

 

Veronica ville ge sig in i gissningsleken även om hon inte fick just då :)

 


 

Jag & R.B på bussen hem till Eastermeadow :)


Det var alla bilder jag skulle publicerat tidigare. Har trots min dödhet lyckats baka Kärleksmums aka Snoddas till R.B's pappa när han har födelsedagskalas på fredag... Så nu är jag helt slut.

Sayonara!

 



Kommentarer
Anna

sv; tack:) fin den vita spetsklänningen var!

2010-04-28 @ 16:45:46
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Veronica

Snyggo ! Har väntat på en uppdatering :) Snygg man blev på kortet, vem är lik erika där då ? Bläääää !!!!!! Elsa blev ju söt iaf :)

2010-04-28 @ 19:47:09
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0