PAARTY!

Jobbade igår, och när jag gjorde vid mig i källaren (omklädningsrummet) så såg jag en av kloakspindlarna - URK! De är så räliga, vet att de inte är farliga men vilka rysningar man får av dem! Denna sötnosen jagade jag iväg när jag tillslut inte fixade jag att se honom i spegeln längre när jag gjorde vid mig - och rysningar när han susade iväg på någon sekund. Iiii! Det var av ren slump jag tänkte - nä nu jävlar ska jag få en sån på bild!

 

Sedan så var det besök hos min goa polare E. Vi stack till Class och dansade hela natten, från det att vi kom vid halv ett fram till tjugo i tre - vi gjorde inget annat. Vi dansade. Jag hade mina dojjs från H&M - my my va ont man hade när vi skulle gå hem. Jag dricker ju aldrig när jag går ut så jag måste sett full ut ändå haha.

Cyklade hem och det var så fint! Det var inte mörkt utan helt upplyst av snö!

SPOOKY!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0