One more time.

Okay! Nu sadlar jag om igen för att köra lite VLCD de kommande fyra veckorna. Känns skönt, jag har sett fram emot detta hela sommaren. Struntade först i det för att jag ville pröva att gå ner i vikt genom att äta lchf. Men i sommar har en hel del snedsteg gjorts och det skär i mig när jag försöker få på mig mina byxor. Har i princip slängt alla de gamla brallorna och jag har dåligt tålamod nu.
 
Kommer köra Slankas produkter denna gång eftersom de är billigare och ska tydligen vara godare än CK, och jag drack CK för sakens skull (inte för att det var särskilt... gott...). Håller tummarna för att det smakar bra. Beställde för fyra veckor, so here we go.
 


 
Var dessutom på Åhléns för att införskaffa mig lite kläder till träningen. Jag vill ha ett lager av träningskläder, så att man kan träna utan att tänka "nä, allt ligger ju i tvätten." Hittade ett par riktigt fina och sköna gympabrallor och två toppar. Nu har jag ju dessutom mina fina gympadojjor! Så imorgon blir det ett riktigt fuegopass på F&S och jag kommer känna mig smoking! Eftersom jag inte har några drycker hemma alls (för de drack sambon upp) får jag leva på gamla nutrilettpåsar tills det att min beställning kommer. Alt. att jag köper ca 6 påsar CK för att hålla ut till dess.
 
Det positiva med detta är också att jag slipper spendera orosminuter inför "vad ska man äta idag?", göra omeletten inför morgondagen, behöva laga mat när man kommer hem... Och då hinner jag lägga tid på annat, så som att ta mitt körkort och träna. Ska studera riktigt noga inför upptrappningen vad jag skall äta och träna på att göra veckoköp som håller veckan igenom.
 
Om jag pallar mer efter fyra veckor och inte är helt 100 nöjd med viktnedgången ska jag försöka köra lite till. Tror inte jag kommer mäta mig denna gången, jag vill inte ens veta mina nuvarande cm! Så allt sånt lägger vi på hyllan. Man känner det ganska bra i kläderna, trust me.
 
Oh well, imorgon it is!



Kommentarer
Gabriella

Ah, måste ta tag i detta jag också! Ska vi promenera en kväll? Behöver verkligen komma igång. Har dock inte haft ngn motivation innan, men den är på G tillbaka nu när jag läser detta.;) Vet inte om jag vågar ge mig på pulver, jag får så dåligt humör och ingen ork.

2012-09-18 @ 19:43:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0