Trumma Trumma

- Svenska björnstammen.

Idag har jag massor jag ska göra. Gick upp nästan precis. Känns skönt att jag har kunnat sova så länge, det var längesedan!

Idag ska vi handla mat, jag sitter och planerar smaskiga matlistor! Lasagne står på listan nu när jag äntligen hittat ett bra substitutrecept för pasta som funkar och är gott. Lycka! Det är fantastiskt fint väder ute också, ska nog ta en promenad! Sen ska jag träna lite intervall på balkongen för en gångs skull!


- hemma hos mig just nu. Så vackert ute!


Har dessutom fått tummarna ur och beställt Panache Sports Bra, så jag håller verkligen tummarna för att den kommer sitta som en smäck så jag slipper träna med två sportsbh:ar. Blir varmt och jobbigt och inget hålls på plats. Kommer med recention så fort jag får den!!




Ska sitta lite på balkongen och slöläsa böcker också. Nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0