The Black Swan

Haha, kollar igenom mina gamla berättelser som jag skrev 2006 och framåt. Hittade en fil som hette "The Black Swan" som handlar om en pirat (kvinnlig) under 1600-talet som är psykiskt störd, en kallblodig mördare, och det är väl det mesta jag har skrivit om henne. Tyckte det var så lustigt att jag har döpt romanen till det med tanke på filmen. Haha. Hittade också gamla dagboksanteckningar när jag skrev min dagbok på datorn några dagar.

Har återupplivat en gammal, gammal och kär serie till mig som utspelar sig i en fantasyvärld med två kontinenter och mycket länder att skriva bra stories om. Om ni kollar i början av min blogg så finns där en liten berättelse om en pojke, Alj, och det är han jag skriver om nu. Blev så sugen på att fortsätta med mina gamla sagor. Så har suttit med det mest hela dagen och hostat mellan varven.

Ska nog syssla med det imorgon också. Sedan är det jobb för hela slanten, tjoho!









- Your imagination is your greatest gift.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0