H&M Fall 2012

Whut? Någon som kan fatta att detta är H&M?















Min absoluta favorit är plommonouftfiten! Allt i samma färg, t.o.m kepsen! Störtfint. Sedan blev jag lite intresserad av de beiga pumpsen och defintivt den råa, guldkedjade skinnjackan. Give me! Behöver jag säga att modellens hår får mig att länga efter lååångt, mörkt och ingen lugg! Hon har dessutom snedbena, något jag gick över till för bara några dagar sedan. Kändes konstigt, men det måste jag ha tack vare virvlen. Och det känns inte helt dumt.

En tjej var på showroom för dem och här är några bilder hon har tagit. Behöver jag nämna att jag vill få med mig hennes hund hem och aldrig lämna tillbaka den?! Hur gullig?!







I'm dying of sweetness!




Ser inte modellerna lite mer normala ut i kroppsformen?


Jag vill ha den där valpen!



.


Kommentarer
Veronica

Väldigt söt vovve får jag också säga :)

Vilken bild och vilken blus pratar vi om ? Det är Susann på bilderna och inte jag ;p

2012-05-11 @ 07:13:33
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0