Breakfast!

Mumsar i mig lite omelett nu med kalkonskinka. Jag har verkligen blivit en sucker for omelett. Verklish good! Prövade att ha i grädde och det blev toppen!

Såhär ser vårt matschema ut för veckan, men det är inte helt hugget i sten. Jag brukar ofta bara skriva upp vad jag vill äta under en vecka och så tar vi vad vi känner för. Bara så man har något att utgå ifrån när man ska handla maten.

Onsdag: Kycklingklubbor m. fetaostsås och wokade grönsaker
Torsdag: Lasagne
Fredag: Wraps m. brieost och skinka samt ägg, avokado och ägg m majonäs
Lördag: Carbonaragratäng
Söndag: Köttbullar, gräddsås & blomkålsmos
Måndag: Kotletter m. ugnade grönsaker och beasås
Tisdag: Pepparrotslax m. räkor och körsbärstomater

Ska bli sjukt spännande att pröva lasagne och wraps. Håller tummarna för att det bli vråålgott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0