Purple deluxe.

Nee... har jag blivit kär i lila igen? Syréenlila. Japp, det är så snyggt när man matchar till svart.

Idag är jag ledig och tänker haffa lite blommor hemma. Fick åka med jobbet igår och köpa in lite till avdelningen, så blev lite sugen när jag såg hur fina perennerna var. Billiga också! Blir nog bra i krukorna. Får nog köpa lite jord också. Ska bara se om jag får med min sambo.

Igår fick jag äntligen mitt körkortstillstånd! Äntligen. Men sambons har inte kommit ännu, så får vänta liite till på att få övningsköra. Men snart så. Längtar! Robin tycker också att det ska bli kul, fastän han är lite nervös på grund av alla ombyggen i stan. Vi får väl helt enkelt köra massor i tomma områden om kvällarna tills jag kan ge mig ut på vägen, he!

Sedan har sambon också bestämt sig för att börja äta LCHF när han är klar med sin "diet". Det kom ur tomma intet och jag blev väldigt glad att han har bestämt sig för att kasta om. Då kanske vi kan vara ense om maten när vi får barn. Klar mina barn ska få äta potatis och ris, men jag vill inte ge dem glutenmat. Nixpix. Tänk om en gång extra innan ni matar era barn med vitt mjöl; smörgåsrån, kex m.m.

Igår var en ganska hektisk dag. Fick jobba över och hade då tonvis med saker jag behövde göra i stan, skicka paket, hämta ut telefon (som fortfarande stänger av sig när jag ringer folk... suck), mediciner så jag får bukt på min follikulit. Passade även två härliga barn igår, herregud så fort de växer!

Gina Tricot har massor av proffsigt snygga kläder just nu!









Purple inspo!












Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0