De Fleurs.

Igår var jag ledig och passade på att handla hem lite blommor. De gamla höstbuskarna behövde slängas ut och ersättas med något vårigt.

Vardagsrum




Balkong


















Köket









Mattan och krukorna jag köpte till sovrummet.






Btw, går asbra på LCHF-fronten. Jag har tappat suget efter sötsaker, efter potatis och pasta... Nu äter jag så som jag ska och jag MÅR SÅ BRA!! Är så glad just nu, kanske är det ketonerna som får hjärnan att bli lycklig? Igår blev det chili con carne-rester med ruccola (det är så gott) och på kvällen blev det spenatsoppa, mm...!
Sambon har ju också börjat med det, han stekte ägg och bacon till frukost. Jag kör fortfarande på Fjällfil och nötter, jag åt dessutom två våffelhjärtan med smör och ost... riktigt gott faktiskt! Blir nog nya smörgåsen. Ska börja äta med lite gurka och tomat också, så kommer jag inte sakna brödet.


Hittade en jättefin syréenlila tröja på Cubus igår. Så himla fin. Kommit på att jag passar jäkligt bra i ljuslila ;-) Nej, nu måste jag sticka och jobba! Ha en skön helg, kommer spendera min på jobbet. Tack vare min älskade sambo kan jag dock se fram emot ett EKO-besök under rasten på lördag, om vädret är nådigt.

Cya!


Kommentarer
Veronica

Guuuud så fint med alla vårblommor :) verkligen härligt! Jobba lugnt i helgen <3

2012-03-30 @ 19:49:27
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Gabriella

Vad fint med blommorna! Och vad skoj det flyter på som det ska! Snart kört en vecka med VV. Ska se om det hänt ngt. Men LCHF är ju egentligen det rätta. Kör hårt!

2012-04-01 @ 18:01:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0