Pretty presents!

Sambon var på Irland i slutet av förra veckan fram till måndag denna veckan. Han hade med sig lite presenter till mig! Väldigt sött av honom, han brukar aldrig köpa överraskningspresenter annars ^^



Jag bara älskar scarfsen. Blev jätteglad när han visade upp den och hänfördes av hur bra han faktiskt känner mig. Jättefin somrig scarfs, två läderarmband, tre metallarmband, en rosklocka och två glasögon. Älskar allting. Sambon var lite sådär "du behöver inte använda det om du inte gillar det". Är du galen? tänkte jag. Vill ha allt - nu på en gång! Så scarfsen är min självklara kompanjon varje dag. Glasögonen har jag också använt flitigt.


Kommentarer
Veronica

Åh vilka fina saker ! Peter hade nog inte lyckats så bra tyvärr =/

2012-06-14 @ 11:32:46
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Gabriella

Vad gulligt av honom! :) Superfina grejer!

2012-06-18 @ 11:36:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0