Panic! in my brain.

Oj oj oj! Tre veckors semester har blåst förbi men jag står tacksamt kvar på mina ben. Har hunnit med en hel del. Övningkört flera gånger på körskolan. Varit på Ullared med Veronica och hennes mamma, och hälsat på de små kattungarna som bor hos V&P (hur söt kan man bli?!), passat barn, gått på bio, slappat, pluggat, umgåtts med vänner... wah!

Börjar dock bli lite orolig för hur jag ska klara av att övningsköra samtidigt som jag jobbar. Kommer vara helt färsk nästa vecka på jobbet så har bestämt mig för att lägga övningkörningen på hyllan den veckan, övningsköra lite med sambon men inte mer. Vill inte ha mer migrän just nu. Får försöka planera tiden lite bättre de kommande veckorna så jag inte tappar bort körningen.

Sitter och nöter lite inför jobbet imorgon. Tänkte att jag skulle ha läst massor i en bok jag fick låna men all min tid har gått till övningskörningen... Men eftersom de inte tänkt ge mig att läsa förrän imorgon så tror jag inte det blir en total katastrof. Å, det ska bli så spännande!! Mitt liv har bara börjat, och jag hoppas det fortsätter rulla på ;-)

Bloggandet kommer nog bli sisådär. Tills jag kommit i ordning med allt.

På onsdag är det nationaldagen, då ska jag fira två syskonbarn som fyller år.

Ska bara njuuuta ikväll, av min sista ledighet!


(jag förra året med sambon och  V&P. Härliga dagar...!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0