Me+chaos=true

Ja, jag tror att de flesta som känner mig vet att jag ibland kan verka: 1) förvirrad 2) noll koll 3) allmänt rörig med saker

& det blir likadant på jobbet. Så jag ska ta tag i allt imorgon och sätta alla info-papper i plastfickor i en bra och tunn pärm så jag lätt kommer åt information när det behövs. Sedan ska jag hem och röja upp (dels för att jag får finbesök av två underbara kompisar!) för det ser ut som fanken. Min käre sambo är bortrest och jag har inte lagt tid på att diska eller damma om man säger så...

& det ser ut som ett bombnedslag på mitt skrivbord och jag har verkligen ingen ordning. Måste köpa någon slags... ordningsgrej, typ stor hurtz eller massa hyllor ovanför skrivbordet. This is not working anymore.

Ja, och för de som undrar så går det bra på jobbet. Det tar tid och lära sig, har nog ställt 1000 frågor till min kollega idag om allt och inget. Hemskt för henne som fick mig som granne i korridoren ;-) Hon är den lättaste att nå. Men övning ger färdighet och jag ska hålla egna möten nästa vecka!! Spännande! Hoppas verkligen att man kan få ett liknande jobb sen när sommarviket går ut. Håller tummarna.







.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0