Just do it.

Nä hörrni. Jag har inte tränat på riktigt länge nu... Köpte ju hem massa träningstee's från Ullared för att komma igång. Tycker det är lite roligare att sporta om man känner sig fräsch. Måste skärpa mig snart. Får försöka lägga upp en sträng kalender för hur jag ska jobba, träna och övningsköra. Hade varit skönt att slippa övn.köra men det är tyvärr ett måste nu när jag redan hunnit köra tio lektioner. Bara att fortsätta..!

Måste bestämma mig för om jag ska sköta träningen hemma eller på gym. Kan inte bestämma mig alls! Skulle behövt en öppen yta utomhus där man kunde träna utan nyfikna blickar. Men det finns inte.

Nä, ska krypa ner i soffan och läsa lite. Sedan kommer Robin hem och då ska vi fira!




Sa jag förresten att jag råkade färga håret mörkt igår...? Det blev grönt, men lite ketchup & tomatpuré fixade biffen. Nästan i alla fall! Arbetskollegorna tyckte det blev fint iallafall. Någon tyckte till och med att det såg längre ut, haha!


Kommentarer
Gabriella

Har också kommit av mig heeeelt med träningen :/ Men har ju vila över sommaren för övrigt, så vafan. Kommer säkert börja både bantning och träning om en månad eller ngt, men jag ska banne mig njuta ett tag iaf.

2012-06-18 @ 11:39:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0