The End is always the New Beginning

Ja, det går än så länge bra med nyårslöftena. Ätit kött, bra fett och grönsaker. Blev helt sjukt sugen på att steka champinjoner till nötytterfiléen men vi hade inga hemma. Suck. Och så var broccolin typ slut. Ah!! Men det löste sig med lite tomater och ruccola. Men ändå. Jag ville ha svamp och broccoli!



Har dock inte börjat träna ännu... Jag är för lat helt enkelt. Tror det får bli effektiv träning efter skolan är slut. Orkar inte tänka på sånt nu.

& så kommer det lite bilder från juldagen. Bexx var hemma och hon bjöd med två fina kompisar. We had a blast!







Ser ni att mitt hår börjar bli föör långt?!


Jag säger bara en sak: fanken vad coolt det är med lösögonfransar. Man känner sig dubbelt så vacker. Haha. Fast jag måste göra något åt bristen på fransar på de nedre fransraderna. Klent befolkat där.

& så har jag äntligen bokat resa till Bexx också, för att hälsa på en sista gång innan... ja, det blir en hemlis tills vidare. Men i slutet av januari sticker jag! Längtar!




Om jag ska lista år 2011's bästa köp, så är det givetvis min mobil (alltså, iPhone kan slänga sig i väggen liksom) och mina skinnskor från Scorett (använder dem nästan hela tiden <3). Kan inte komma på något som jag är mer nöjd med. Jo, förresten, min vinterjacka från H&M har använts varenda dag i princip sedan kylan börjde tränga sig på. Trots att jag har typ... fem vinterjackor till. Så det är ett bra kap, samt min halsduk från samma varumärke. Jag får lite Mulberrykänsla av den. Åh, en till! Min parfym från D&G, L'imperatrice. Helt oemotståndlig! Har fått väldigt mycket kommentarer från folk omkring som sniffar på en och utbrister "men herregud så gott du luktar!" Så den får 10 av 10 eftersom doften är magisk.




Snart ska jag in till stan och friska upp vårminnet. Har inte varit inne i stan på evigheter känns det som!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0