Wide Eyes Shut

Hola! Har inte haft tid att blogga riktigt... vet inte om det någonsin blir bättre ;-)
 
Har spanat in höstens mode och jag borde verkligen spara mina pengar inför framtiden... men fanken vad mycket man vill ha. Var på H&M idag och införskaffade lite nya träningskläder. Ja, det var det enda jag köpte. Känns fint, blir man kanske än mer peppad att börja träna. Ska bara köpa ett par grymma gympadojjor också sen så.
 

Det roligaste med besöket på H&M var att det tog 1 1/5 h att komma underfund med vad jag skulle köpa. Och när jag stod i kassan hade affären precis stängt. Ooops! När jag kommer hem ser jag dessutom min käre sambo stå vid syrrans dörr (vi bor grannar) och så säger syrran: "där är hon ju!" och då fattar jag att Robin har varit gått dit för att höra efter om jag var där. Snuffis då! "Hm, Emma skulle varit hemma för en timme sen, hon svarar inte i mobilen... dags att bli orolig!" Ja, det är väl tur det, jag förstår ju hur mycket han bryr sig om mig <3
 
Varit ute på powerwalksturer med syrran nu när vi har bestämt för att hjälpas åt med att träna bort fläsket. Det är mycket roligare att gå med någon, även om vi ibland tappar flåset för att vi traggar alldeles för mycket.
 
Har nog gått ner nått kilo sen helgen. Känner mig fräschare än på länge. Nice! Till helgen blir det fest, då fyller en vän år och då skall det firas!
 
Ciao!


Kommentarer
Veronica

Skönt att det redan går på "rätt" håll :) på lördag är det party ! kram

2012-08-01 @ 21:46:54
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0