Vindarna vänder.

Sådär ja! Har minskat 0,5 cm runt låren. Ska väl erkänna att det är låren jag är mest besatt av att mäta. Magen har blivit fin och relativt smal igen. Efter en vecka strikt LCHF har min viktuppgång avstannat för att nu gå neråt. Great! Känner att jag kommer ha enormt tålamod med att komma ner till 53 cm runt låren nu. Kanske mer. Just nu ligger jag på 56,5 cm. Det märks ganska tydligt i byxorna att man har ökat, men nu när jag ska ner så kommer de forhoppningsvis sitta som de gjorde sist. Och då talar jag inte om mina vanliga smalisjeans, för de sitter löst fortfarande, men andra byxor som man köpte när man vägde som minst.

Ska börja övningsköra idag med sambon. Spännande! Ska sätta mig snart och kolla igenom körboken så jag har lite koll på det.

Synd att det är så kallt ute nu förtiden. Men men, vi har bara börjat bita av April så det tar sig nog.

Sneak-a-peak på vårens härliga mode!








Ha en fin dag.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0