Found you!

Aha! Flera månader har gått sedan Zuzana försvann på Bodyrock-kanalen (och jag fattade inte varför). Istället ersattes hon med en brittisk tjej vars accent jag inte riktigt fixar att lyssna på. Vänjer man sig vid ett sätt så är det svårt för det nya att ta plats. Det positiva var att den nya tjejen var sprallig och inte så sexualiserad som Zuzana var. Men det har ändrats nu - och det ska vi dock inte prata om. Min lycka är att jag hittat Zuzana på youtube, hon har startat upp en egen träningssajt ZWOW (pga att hennes f.d make som tydligen äger Bodyrock, tog över när de skilde sig), förhoppningsvis dröjer det inte länge förrän det är en renodlad hemsida där du kan kolla klippen. Lite oproffsigt att ha det på youtube men det funkar än så länge. Har blivit inspirerad så ska träna ett av passen imorgon på balkongen. Nu när vi har rensat ut kan jag gömma alla träningsprylar i vår klädgarderob så vi slipper ha dem ute på balkongen. Nice! Mysigt och harmoniskt att träna bland alla blommor dessutom. Ska nog bli bra! Blir nog inte 550 reps workout eftersom jag är sjukt otränad och jag vill pröva något nytt. Tänkte köra på detta imorgon, kan nog bli spännande?

Det är en gammal inspelning och visst är det lite tråkigt att de har lite udda namn på passen, men det är bara till att ignorera och köra på. Vill ni se hur tittare har ändrats fysiskt kan ni gå in på Bodyrock och se före och efterbilder. Holy cow, kan jag säga!



Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0