en hårsmån från...

Ja, nu vill jag verkligen färga håret ljust. Det kanske känns märkligt att jag är helt... besatt, eller hur vi nu ska kalla det, över en tonårstjejs frisyr. Finns sundare saker att tänka på. Men nu har hon klippt sig. Nu har hon ljusat upp sitt hår... MAH! Jag också! Synd bara att jag har så tunt hår...!


Ljusa upp eller inte?!


Var och hämtade mina vita H&M <3 Hasbeen. Perfekta för sommaren. Yummy!



Håller på att försöka städa mitt rum. Ser ut som myrorna har varit och tömt kläder över golvet. Varför kan jag inte bara hutta ut alla gamla kläder?! Varför klänger jag mig envis fast vid varenda plagg: "den här kanske blir modern om ett år eller två..." Har i alla fall rensat ut ca 6 par byxor, slängt gamla basplagg som bara ligger och skräpar. Det är förvånande att man lyckats samla på sig så mycket grejer på bara ... men gud, jag har bott hemifrån i snart 6 år. Det känns inte verkligt.

Så har jag dragit en mycket nymodern och perfekt sluts:
Jag behöver ett större rum. Eller möjligen ett rum till bara data och grejer och sedan ett rum, eller en så kallad walk-in-closet till mina skor och mina kläder. Det blir ganska rörigt att ha allt på ett o samma ställe.

What goes around - comes around.


Kommentarer
Josefin

Kanske dags att skaffa hus? :P

2011-05-06 @ 19:33:16
Emma

Josefin: Haha... ja, det hade inte varit fel. Får vänta dock :)

2011-05-07 @ 07:03:31
URL: http://lchfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0