Skor...

Åh, det finns så mycket skor jag vill köpa i höst!! Dumt med tanke på att jag redan har massa höstskor plus att jag inte kommer hinna använda alla jag vill ha... Har en arbetskollega som köpt ett par riktigt fina skor på Scorett, så jag gled in där nu precis och blev rejält trött av att titta på en hel uppsjö av vackra kreationer. Tusan!!




Sedan börjar jag bli trött på extrema klackar. Kom igen, tänker jag. Hur många kan egentligen gå i 5 cm platå och 15 cm klack? Oerhört klumpigt och osmickrande. Nej, tycker att längden på klacken bör krypa ner igen. Det är liksom inte snyggt längre. Såg ett live-konsert på tv inatt, Kylie Minogue som hade skyhöga skor med tjock platå, och hon gick som bambi över scenen, någon gång kunde du se hur ankeln vrickades till på ena foten. Aj, aj, aj.






Jag är lika förundrad över fascinationen över Jeffrey Campbells höga skor. De är fruktansvärt osmakliga.



Nä nu får jag nog ta och sova så jag vaknar i rimlig tid idag... Godnatt!


Kommentarer
Gabi

Håller med fullständigt!

Är du fri imorgon?

2011-08-15 @ 16:14:33
URL: http://ggbellaslchf-blogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0