You wish!

LCHF:

Noll inspiration idag. Åt resterna av soppan till lunch med två ägg. Kom hem, astrött efter lite spring på stan efter praktikens slut. Så när jag kom hem orkade jag inte laga något utan åt en gammal kotlett ^^ Haha, jag måste verkligen börja träna igen. Tänkte köpa ett F&S-kort imorgon då jag är ledig. Kom igen fettet, flyt!

Allt annat:

Jag gillar att gå runt i grå ögon. Funderar ju på att bleka håret ... vill ju gärna ha det som Abbey Lee; det är så snyggt. Nu menar jag inte platinablont, utan mer mörkblont. What say you? Passar jag i gråa ögon?







& så säger vi hej till mina Burberry-fuskisar. Supervarma, de är fodrade i HELA skon. Kommer värma sjukt bra i vinter och med sådan grov gummisula kan ingen störta! Från Asos.com. Ni tycker säkert att det låter som jag ljuger, men jag lovar att detta är de sista skorna jag kommer köpa detta året! Har nog allt jag behöver nu... och ja, lite till... :)






Hämtade ut paket och jag köpte min Emma-väska. Det finns inget som är typiskt Emma (vad jag vet) men den där väskan tillhörde mig. Här är lite inspobild med nya och gamla saker till hösten att bära!

Scafs, svarta- & bruna handskar, mörkbrun väska - Lindex, skärp - Second hand, rosa ring - H&M, Skor och väska - Asos.com, Nitarmband - present från vän, svart pälskrage - gammal från H&M, nagellack gömt i svarta pälsen - Mavala: Marron Glacé

 

H&M SMASK:

 


Sängdax!

 



Kommentarer
Veronica

Jag tycker som sagt att du passar bättre i dina bruna härliga ögon :) Men men ! Mkt roligt att ni tyckte de va najs i helgen, det tyckte vi också. Superkul :) Kramis

2010-09-15 @ 18:58:43
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0