Walk walk fashion baby work it!

Höstens färger tränger in överallt i affärer och i naturen :) Försöker hitta det perfekta höströda plagget i år, förhoppningsvis en lite längre tröja att ha till leggins. Men har inte funnit ett sådant plagg ännu så vi får väl se...

+ Här är lite höstinspo från mig:


GRÖNA VIBBAR

Skjorta - Gina Tricot, Boots - Din Sko, Väska - Accent, Kjol - H&M, shorts - Zara


Gult och Kamel:

Gul kavaj m. pudlar, H&M, Senapsgul tröja med svarta knappar - Vero Moda, Gulbeige tröja - Gina Tricot, Stövlar och kamelfärgad tröja - H&M


Rost & Murriga färger


Halsduk, kofta och tröja - Gina Tricot, Spetstopp - H&M


Svart, Grått & mix:

Allt från Gina Tricot


Möblerat om i
Skohyllan:




Lite mixat från min klädstång:



Fullt redo för hösten, minsann!


Kommentarer
Veronica

Rost & Murriga färger gillade jag, superhärligt :)

2010-09-27 @ 19:47:48
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Veronica



Sv: Svårt att ta bild på det :) det är mkt mörkare iaf men fortfarande jätteblondt uppe i, supersnyggt. Skorna är från skopunkten, de sålde slut dagen efter jag beställde dom.

Det får vi göra. Det är mest Asten som jag inte riktigt kan komma över, man har inte haft tid att fundera på det. Så ibland bubblar det upp o blir skitjobbigt...Vi måste ses snart ! Kramar

2010-09-30 @ 20:47:12
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0