H&M FALL 2010/2011

Jag trodde inte det var H&M:s första bilder till höstkollektionen jag spanade in när jag kollade på Carolines modes. Men det var det, och bilderna är totalt underbara. Jag känner dock inte att jag längtar mig besatt till hösten för att kläderna ser underbara ut (och detaljerna framförallt) utan jag gör mig redo för en lugn och LÅNGSAM sommar. Den ska inte springa bort som den brukar.

Men när hösten väl är vid dörren är den välkommen haha :) Jag tycker de bruna kängorna är underbart snygga och den blårandiga halsduken. De ska hamna i min garderob till vintern 2010/2011!

Halsduken...<3                                                 kängorna!!

 

Näpp, ska fortsätta hosta livet ur mig. Sen blir det té och lite film för att få tiden att gå framåt. Jag vet att det är ett jäkla gnäll på mig men jag vill vara frisk så jag kan gå ut och GÖRA nått vettigt, Goddamnit!

Hasta!



Kommentarer
Anna

ÄR DET H&M!? Jag skulle kunna köpa allt på en gång! När släpps det?

2010-05-10 @ 19:47:08
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0