Get ready!

Hm.. min "handla nu inte för över 2000"-tanke sprängdes ganska fort efter besöket hos Gina Tricot den första timmen i Malmö... Men jag måste få försvara mig, hade jag inte resonerat med mig själv hade det VERKLIGEN blivit skitdyrt! Försökte handla sånt som jag absolut inte kommer råka på i Kristianstad... Som H&M Trend och Gina Tricot... Så det blev mest det. Tyckte inte de andra ställena hade så mkt. Men jag ska till Entré vid slutet av februari hade jag tänkt så jag får titta lite på vad New Yorker har att erbjuda.

Det fanns tusen saker jag ville ha, bl.a. den fina puffiga och blommiga tröjan från H&M Trend, men kom igen 349 spänn för något som kommer noppa sönder inom en snar framtid. Dessutom var den gjord av ett jobbigt material som flockar sig! Jag köper aldrig såna flockplagg. Inget att ha!

So... Här är allt jag köpte. Fast vissa plagg hänger löst i tankarna... Keep/not keep?


FROM HM TREND:

- Lämnades tillbaka!


 

 

 

ASCOOLA PÅ!

 

FROM H&M

Otroligt fin orkesterjacka som funnits i svart och blått hemma och här fanns den i RÖTT!

 

 

 

FROM GINA TRICOT


 

 

 

 

 

 

 

 

 

De beiga som alla köper var inte alls fina! Genomskinliga och ja... inte alls vad jag tänkt mig =/ Köpte även dem i svart :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Dösnyggt! Tyvärr var det det enda i accesoarväg som jag hittade... TRIST! Hade hoppats på mer från HM och GT!

 

FROM MONKI

 

Trött som fan - det blev en lååång dag! Bye bye cykelpie!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0