Sommar och sol...

... jag vill ha bruna ben och kort kjol =P

Nä, det är minsann skönt att det har börjat krypa under 0 grader - nu kan man äntligen slänga på sig alla varma kläder som bara hängt och gapat i gaderoben. För att inte tala om SNÖ! Jag vill minsann ha snö denna jul, inte för att jag ska vara ledig (ska jobba 12-20) men det hade varit såå mysigt. Skåneland suger när det gäller jul och snö. Blä. Sen i januari-mars passar snöskiten på att falla ner som om det aldrig gjort nått annat.

*Pust*


Men jag kan inte låta bli att se alla indikationer på vårkollektioner från diverse klädkedjor. Jag lovade mig själv att INTE köpa nått från vårkollektionerna förrän i mars nångång. Men när Ellos la upp några smygtittschanser på sin sida blev jag bara GAHHH... Fan.

Jag gillar allt; bootsen, jeansen, toppen, tunikan, väskan... (tredje med jackan är inte så intressant som tur är ;)) Ja... fattilapp fattilapp... Vilken tur att man ska jobba duktigt i jul. Kommer vara ledig typ fem dagar max mellan 18 dec - 11 januari. Sen kör skolan igång igen. Huhu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0