Bra med vänner

som kan påminna en om att det var ett tag sedan man bloggade :)

Vart ska jag börja? Åh, just det. Det har inte hänt så mycket sedan sist. Sitter dag och ut och dag in och skriver mitt paper. Har inte tagit några bilder men kan slänga in lite inspo. Åh just det. Jag är inte den som är den. Fr.o.m imorgon kommer jag börja min VLCD. Vad betyder då det? Googla. Jag har slagit vad med en viss person att jag inte kommer palla dricka det i fyra veckor. Det ska vi minsann bli två om! Så, here we go! Sedan inleder vi med en nystart av LCHF och sedan hoppas jag att jag för allt i världen slipper slå vad om såna här saker igen. Sett för mycket How i met your mother helt visst. Men å andra sidan går vi inte i skolan förrän i slutat av maj så jag kan dricka i lugn o ro...



- blå naglar


- trevligt med färger


-rosa och rött!!


-helt galna skor...




-GE MIG! AH! Vill ha en färgglad clutch... nu!


Är det någon som vet vart man kan få tag på en färgglad clutch är ni välkomna att höra av er! Nu ska jag diska som straff. Resten är hemligt.
Bye!


Kommentarer
Ellie

Ah du menar Moby Dick? Filmen om den lilla valen, simson o sally hette de väl?

2011-03-29 @ 22:25:00
URL: http://elliegyll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0