Så fattig... fattar inte!

Jag har alltid haft pengar. Men nu är jag riktigt panikfattig. Så det var extra slitit inne i stan idag. Jag skulle egentligen bara in och byta en jeansblus mot den där långa klänningen jag bloggat om innan. Men så hittade jag både det ena och det andra och det skrek inombords när jag fick släppa allt mög jag hittat för att koncentrera mig på klänningen och ett par strumbyxor. Hade tagit med mig en topp som jag köpte för ett tag sen men som jag aldrig använt och vad ska jag då ha det till? Så jag bytte toppen mot en klänning och ett par galjor som är så jäkla festliga!

Brillz that kills!

 

Pink motel dress

 

Och the one and only... långklänningen!

Jag älskar långklänningar... Särskilt denna - göttigt nöjd:) Helt perfekt, kan knappt bärga mig förrän det blir så pass varmt att man kan ha den..!


Nehepp, ska iväg hem till syrran och hjälpa henne med barnen! Sen blir det ensam hemmakväll med nån skräckis!
Sayo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0