Sutra

Träffade på grymma Maria igår av en slump på bussen, och följde med henne hem = perfekt avslutning på dagen. Tack, det var askul! Alltid lika kul att få snacka och snacka och snacka... :)

Kommer visa lite bilder från lajvet, så ni kan förstå hur rädd man faktiskt var (off lajv också) för vissa :)


Slavhandlarna
(tremble in fear!)

 

Väktarna

 

Jakes Bar figurerna

 

Giriga omkringresande

 

Omkringresande läkare (jag och Jenny)

 

Bekymmerslösa ex.slavar numera lumphittare/zonfarare

 

Stenade medicinare

 

Motståndsarmésoldat

 

Vår käre omkringresande kock

 

Legoknekt vs prisjägare

 

Lumphittare/zonfarare

 

Ja, det var några av de bilder som finns på Facebookgruppen FYRIENKAMPANJEN. Är ni intresserade av att se fler är det bara att joina gruppen!

Bilderna kommer förmodligen att läggas upp på RLS hemsida också, så om ni vill och är intresserade av att se äldre bilder från andra Fyrien-lajv (och andra lajvkampanjer) så finns det på  www.rls.se.

 


Har varit mest jobb i helgen. Ledig idag och då ska jag passa på att träna, hade jag tänkt mig... Måste verkligen komma igång, men drygt att starta själv. Något jag verkligen skulle vilja köpa den här månaden... om man bortser från allt jag redan köpt är denna vackra väska från Zara:

 

- är den inte extremt fantastisk?!



Kommentarer
Cecilia

Hej!

Jag köpte mina i Lund. De fanns endast ett par 39:or kvar när jag köpte dem.

Dock har jag sett att Mangos avdelning på MQ i Helsingborg har en liknande fast i beiget mocka.

:)

2010-08-10 @ 21:13:49
URL: http://lamodepourmoi.devote.se
Linnea

hej! jag köpte skorna förra veckan så dem finns kvar fortfarande kvar :)

2010-08-10 @ 22:32:01
URL: http://linnealindh.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0