Don't touch that stereo

LCHF:

Blev turkisk yoghurt idag med grädde och nötter i brist på bacon. Efter två intensiva timmar på stan kom jag hem och stekte blandfärs med rödlök (i brist på gul lök) och hade i créme fraiche, chili flakes, paprikapulver, basilika och oregano för den där goda pizza-smaken. Efter att det stekt en stund hällde jag i det i en form, skivade en tomat och lade över för att sedan ringla över riven ost. In i ungnen, vänta i 10 minuter och så vart det klart! Köttfärsgratäng med allt du behöver. Var lite för hungrig innan jag kom på att jag skulle fota gratängen så ena hörnet är upprivet.




Fair du shopping á Malmö:

Accessoarer




Det blev en klänning såklart, letat efter en leopardmönstrad rätt länge så gött att man fann en! Sen blev det två skjortor. Det mesta är inte helt oväntat från H&M... Jag gillar verkligen deras kläder. Inte jättebra kvalité egentligen men jag använder alla plagg så sällan så man sliter inte ut dem på samma sätt.










Dagens shopping:







AND TO ALL OF YOU OUT THERE:
- välkommen till mina skor




Ska iväg till Jessica ikväll och se på film... sen blir det att möta upp Becc & Andrea på Taste för lite nattsnack. Sayo!


Kommentarer
Veronica

Haters? För min del får du gärna handla skor. Men 90 par är ganska mkt för o va studerande. Om man räknar att varje par skor kostar 400 kr så har du köpt skor för nästan 40.000. Det är många skor o mkt pengar :)

2010-08-27 @ 17:57:43
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Veronica

SV; Jag förstod hur du menade :) Ha så trevligt ikväll ! :)

2010-08-27 @ 19:00:46
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0