Helg.

Och vi skall på kalas idag. Åker till Trelleborg för att fira syrrans två barn. Nästa hela familjen ska dit, mysigt!
 
Färgade håret igår, blev lite mörkare utan röda toner. Blev ganska bra, lillsyrran undrade om jag hade klippt mig. Sambon såg ingen skillnad (typiskt killar?). Hittat min nya "musa" när det gäller hår, tidigare har det ju varit Abby Lee Kershaw när det begav sig och hon hade ljusbrunt kortklippt hår. Nu har det Kate King som gäller. Frisyren är så vacker!
 
 
Det går fortfarande bra med Slanka. Mindre än två veckor kvar. Jag kommer i alla mina byxor och en blus som satt jäklar tight runt armarna har slappat till sig rejält. Mina smalisjeans är helt ok på mina ben, men liiite till sen är jag där jag var i våras. Och må Belsebub ta mig om jag inte sköter mig snyggt den här gången. Jag funderar på att kombinera under vecka tre, alltså att jag äter shakes morgon, middag och kväll och på kvällen så äter jag även 100 g kött i några dagar, sedan fyller jag på med grönt. Kommer försöka köra mycket lax och kyckling. Sedan kommer jag väl sakta men säkert byta ut shakes mot mat, inga jäkla mealbars, de pajar allt.
 
Har varit fuktansvärt sugen på pölse under hela tiden, det är så gott. Tyvärr fyllt med massa skit. Synd.
 
Har också laddat upp med massa LCHF-inspo, och snart skall 56kilo.se komma ut med en egen kokbok (!) vilket jag längtar efter. Hon verkar ha mycket bra recept, ska köpa den direkt när den kommer ut.
 
Och idag kan jag väl fira med att jag inte ätit Pågens kanelgifflar på exakt 1 år. Nytt uppdrag: sluta äta ben&jerrys choclate fudge, den har blivit lika beroendeframkallande och innehåller väl också ca 1000kcal/burk (450 g). De som känner mig vet att jag äter tills jag stupar. Lika bra att strunta i det då.
 
Nä, får väl ta en promenad med syrran nu, sen blir det att fixa till sig och så åker vi iväg. Trelleborg... så fin plats.
 
Trevlig helg.


Kommentarer
Veronica

Hejar på dej, se till att hålla fingrarna i styr denna gången :) hoppas ni får det härligt i Trelleborg. Jag jobbar nästa helg tyvärr :(

2012-09-29 @ 11:52:26
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0