Fight Hard.

Nu är det fredag och jag har inte fuskat något. Ätit lågkoliskost och mår så EXTREMT bra! Det är helt galet så bra min kropp mår. Det är nästan så att jag skiter i hur mycket jag väger eller ser ut, bara att hjärnan fungerar utan att jag känner mig tung eller trött är helt fantastiskt. I'm very happy!

Nu ska vi dock till Fridens på Österlen. De gör pizzor där. Och jag skriker inom mig "nej, nej, nej!" jag vill inte ha det där giftet i mig. Jag håller tummarna för att man kan köpa något annat där att äta, typ soppa kanske. Jag vägrar äta degen. Då får jag äta det som serveras ovanpå. För jag tänker inte fuska nu när jag mår så bra. Vet hur magen kommer klaga dagen efter och svullen och vätskefylld, ja allt man kan tänka sig! Usch nej. Inte ens för en pizzas skull säger jag bara!

Bröt lillnageln igår och avskyr känslan av att inte ha någon nagel! Så hittade mitt fejknagelkit och klistrade på en låtsasnagel. Det känns mycket bättre!

Idag blir det plugg med körkort och lite information om biståndshandläggning. Spännish!

 

Idag har jag ätit 1 tsk kokosolja (bra för dig!), omelett med rökt skinka (mmm) och vatten. To be continued...

 

G'day!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0