Thinking of you

- Katy Perry.

Sry för att det inte kommer mkt outfits-bilder (om de nu är saknade) men vi har ingen spegel ännu sedan ommålningen, vi ska köpa ny men det verkar dröja...

Var på stan idag på jakt efter födelsedagspresent till sambon. Han visste precis vad han ville ha så det var ganska enkelt att köpa, det värsta var väl att jag gled iväg till Åhléns, Indiska, Din Sko, KappAhl, Glitter, H&M m.m och bara dreglade. Min sambo sa igår att tjejer shopping är ett sjukt beteende. Jag är kluven. Om jag hade haft flera miljoner hade shopping inte varit några problem, men har man inte pengar så blir jag i alla fall irriterad över att jag inte kan få med mig de där skorna, den där blusen, de där smyckena etc. med mig hem! Värdsliga problem och hur mycket jag än försöker tänka "det är roligare att spara till en semesterresa" så övervinner modet. Ja, det är väl sjukt?

Hittade flera fina saker dock, check it!

Väskor på Åhléns






Inredningsdrömmar a la Indiska






Plånbokskakor från Glitter. Funderar starkt på att köpa hem en blå. 129 kr - kap? Grymt att det är guldnitar till!




Hittat en hel del fina grejer på Weekday's hemsida också. Det är väl tur att inte Zara, Weekday, H&M Trend och Gina Tricot ligger här i stan. Tänk så ofta jag hade fått gå dit för att kolla in allt nytt varje dag =/



Ja... och som vanligt, lite inspo. Sedan blir det sängdags. Jobbar kväll imorgon och därefter är det HELG!! Happy friday PPL!














.bisous.


Kommentarer
Veronica

Klart dom är saknade! Vill se bilder på snygga dej :)

2012-03-09 @ 07:56:11
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0