Sweet Monday.

Hektisk dag på jobbet. En arbetskollega blev dålig under morgonpasset så vi var bara två kvar på avd. och vår avd. är TUNG just nu! Stressigt innan middag men tack och lov arbetade jag med Lo-Lo (en pärla bland snäckorna), så det mesta flöt på.

Tog bussen hem och fann lillsyran i baksätena, humor att vi tog samma buss utan att veta om när vi skulle träffas i stan. Gick runt på stan och glodde lite. Hade bonuspengar på H&M, så det blev en enkel topp som köptes. Har mycket stickat just nu och det börjar bli för varmt för det så måste sikta in mig på lättare toppar. Har inte sånt hemma på lager ;-)

Sedan kollade vi in skor - finns alltid något att spana på. Jag fann en underbar syrénlila topp på Bikbok (oh no) samt en mintig topp. De måste bara bli mina. Imorgon.

Cyklade inom Posten och hämtade ut ett paket från Gina Tricot. En vit kjol och två pastelliga toppar. Perfekt, även om stl 36 i kjolen kändes liiite för stor. Jag bara tänker om jag går ner mer i vikt. Då kommer den vara för stor.... hm! I-landsproblem.

Syrran följde med hem och vi tog en lång promenad. Känns att man inte har promenerat på 1000 år! Benen är ömma. Måste skärpa mig. Sedan när vi var klara, packade hon ihop sina saker (nästan) och stack hem till mamma för lite qualitytime innan hemresan till Oslo.

Robin steker lite oxfilé (vi lever lyxigt av någon anledning just nu), jag fixar broccoli, sallad och annat smått och gott till middagen. Känns skitbra med LCHF just nu. Jag mår så bra! Hade bilder på min fina middag men mobilen är fortfarande på lagning och tog med Robins kamera. MEN man MÅSTE ha ITUNES för att få över bilderna. Behöver jag säga mer för att uttrycka vilket skitföretag Apple är?

Senare hittar jag Becc's kudde i soffan. Ringer Becc. Hon har precis åkt förbi vår hållplats utanför så jag får tigga sambon om skjuts. Jag menar, lillsyrran har inte varit ifrån den kudden sedan hon var bebis. Nej, det går inte. Så hon fick sin kudde ;-) Sedan när jag kommer hem ser jag att hennes solbrillor ligger på skrivbordet. Haha. Alltid är det något man glömmer.

Imorgon blir det jubb, date med Liesel, shopping, och barnpassning hos brorsan med mamma. Nice!











Ciao!


Kommentarer
Veronica

Höddu ! Man behöver inte alls ha itunes för att få över bilderna. Jag använder utforskaren för att flytta över bilderna från mobilen till datorn även om jag har itunes. När du ansluter usbkabeln med iphonen i datorn får du upp utforskaren som frågar vad du vill göra.

Jag behöver också lättare vårkläder snart. Ha en skön vecka du också taggen ;) POK

2012-03-27 @ 09:25:59
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0