What to do with myself?

Arbetet snart färdigt... behöver bara kolla igenom det tusen gånger till för att försäkra mig om att jag har gjort rätt. Vilket jag inte lär bli. Hur kan man bli så förvirrad av en uppgift att jag inte får ihop det? Det känns rätt men å andra sidan känns det som om jag har gjort HELT fel! Oh well...

Ringde till transportstyrelsen för att se hur det gick med min ansökan. Jo, eftersom jag har hjärtfel så måste det utredas vidare. Fastän jag har skickat ett intyg från min läkare. Suck. Inte senare än i början av mars, sa kvinnan jag pratade med. MARS?! Herregud, känns som om jag aldrig kommer ta körkortet. Men å andra sidan får jag möjlighet att plugga igenom körkortsböckerna, det fixar jag lätt på en månad. Har man gått på högskola fixar man att läsa det mesta.

Lite härlig inspo:









Jag vill bara att allt ska lösa sig... Jag bara hoppas att det blir bra. Har haft mycket problem med maten också. Glömmer att äta och fastnar överallt annars och på kvällen är jag vrålhungrig. Det är så dumt! Ska köpa hem lite pulverpåsar så jag kan blanda ihop en lunch snabbt när tid och ork inte finns. Planerar ren kur i fyra veckor till i februari. Det kommer gå snabbt eftersom jag kommer jobba, plugga körkortet, träna och vänta på körkortstillståndspapperna. Sen blir det lövbiffsmaraton i mars. May my dreams come true.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0