Va? Är jag klar?

Har verkligen 3,5 år bara rullar förbi... vart tog tiden vägen? Herregud. Idag sa vår lärare att hon var väldigt nöjd med allas insats i portfolion som vi lämnade in igår. Det verkar som det lutar mot att alla bli åtminstone godkända. OMG, va? Är det liksom klart nu? Hade min allra sista redovisning idag och det gick helt okej. Blev bra med tanke från de förutsättningar jag hade när jag kom på morgonen till skolan. Jag var förebredd, men jag visste att jag tänkt tokigt och det blev bekräftat. Men å andra sidan är jag nöjd. För jag har fixat det. Jag har fixat det här! Go Emma!

Så glad över alla fina människor jag träffat under utbildningen, för allt de har delat med sig och visat att man klarar allt om man bara vill. Love u guys. Särskilt dem jag har fått lära känna bättre under detta sista halvår. Synd att det är slut nu liksom... Hm...

Helt slut i huvudet. Ska ta och lägga mig tidigt ikväll och bara njuta av tanken att jag är utexaminerad socionom om bara tre dagar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0