Oslo!!

Nu ær jag i Oslo, och jag skriver på syrrans ipad så det førklarar de norska æ o ø. Førsøkte blogga på væg hit men det funkade inte riktigt så hær får ni nu. Jag kom vid fem och ær gansks trøtt efter att ha suttit ca 10 timmar. Men jag lyckades slæpa med syrran till Zara (hon bor vældigt centralt) och hittade till min stora glædje den vita dunjackan som jag har drømt om i flera månder och blev tokig øver att den blev slutsåld direkt vid rean. Jag må vara 559 NOK fattigare men nu har jag æntligen fått den och jag ælskar den! Ækta dun och varm, cremevit och med guldiga detaljer! Wow...! Allt har gått bra med ck dag 5. Jag drack min frukost i helsingborg då jag væntade på bussen till Oslo. Sen høll jag mig ganska mætt tills att jag kom hem till syrran. Jag lægger upp två bilder... Men kvaliten ær sådær... Det ær ju ipad vi snackar om. Oh well.... Ha de gøtt! Ciao!



Kommentarer
jossan

Håller med att jackan är assnygg! MEN, äkta dun? big no no. tänk på vad det kommer ifrån.... tänk på fåglarna..

2012-01-28 @ 11:53:22
Veronica

Säger detsamma, äkta dun är big no no med tanke på allt man fått veta om hur fåglarna behandlad :(

2012-01-28 @ 17:22:03
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Anonym

Det är bra att ni upplyser mig. ska höra med zaras kundtjänst om läget gällande det. Kan inte returnera jackan men jag kommer tänka till vid framtida köp.

2012-01-30 @ 09:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0