Examen!

Igår tog vi examen. Känns jättebra, även om jag inte hunnit fatta det ännu. Glömde kameran hemma och hade inte lust att fotografera med min mobil (för ljuset är så obehagligt vid fotografering) så jag håller tummarna att någon annan har massor av foton att dela med sig av.

Jag hade på mig en enkel vit blus för att jag hade mina blommiga byxor a la H&M TREND - och de tar mycket av uppmärksamheten. Det var riktigt fräck, fick mycket bra respons på dem hehe. Svarta lackpumps till... mycket fint! Precis så som jag ville ha det.


Lite bilder på blommorna jag fick:



Hur fint?! Skickades via blommogram!


Blommor av mamsen som jag råkade knyckla till när jag skulle krama folk...




Röd ros av sambons föräldrar och en gul från vår programansvarig



På tal om annat måste jag visa vad jag har satt upp i köket:




Jag var helt matt igårkväll. Somnade i soffan när vi tittade på Skavlan - helt slut! Vaknade vid sex idag med spännande känslor. Mm, kommer ta ett tag att smälta allting. Jisses. Jag är klar. Kan inte förstå detta!

Idag ska jag och sambon snabbt inom IKEA och köpa lite saker och sedan bär det vidare mot Axhult för att hälsa på V&P och djuren <3 Ska bli riktigt kul! Fira lite där med och på söndag är det REFLEKTIONSDAG! Haha, nej, jag skojar... men jag ska verkligen låta det sjunka in då. Man hinner inte riktigt tänka efter nu.

Nä, nu ska jag springa över till min mami och prata lite innan det bär av mot norr.
Ciao!


Kommentarer
Rebecca

Du var superfin igår! Byxorna är skitsnygga :D



Visst kommer det ta ett bra tag att smälta detta. Jag är fortfarande uppe och flyger, känns det som. När jag kramade Birgit igår grät hon floder, jag förstod inte riktigt hur mycket vi har spelat roll.



I vilket fall som helst, hoppas du har haft en finfin dag, sockertopp.

2012-01-22 @ 00:09:22
URL: http://www.tumblr.com/blog/femmenoir


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0