Cut!

Ja, jag och långt hår alltså... Det fungerar inte. Igår kom jag på snilleidéen att jag skulle klippa kortare i nacken och behålla längden framtill. Så jag bokade tid till idag. Mycket nöjd. Jag ville också få håret tvättat... det är så avslappnande att få huvudmassage. Håret luktar därför väldigt gott nu, och jag är helt förvånad över hur fräscht håret ser ut.









Enkel outfit for today.






& så kom jag på att jag inte sett min guldiga ring från Bikbok på väldigt länge så jag började leta efter den, fast kunde inte komma på vart jag lagt den. Sen kom jag på att mina klumpigare ringar brukar hamna i jackfickorna. Kollade alla vinterjackor. Kammade hem noll. Sedan så kom jag på att jag använde min skinnjacka rätt länge. Hittade min fina guldring OCH en annan bauta-ring som jag inte sett röken av på länge och nästan glömt att jag hade. Två flugor i en smäll - bra va?



Ska snart inta min middagsdryck. Sedan blir det powerwalk i kylan!
Cya!


Kommentarer
Anonym

Oooh, I like! Håret är supersnyggt! Har funderat på att klippa mig i en liknande stil, men du vet, jag ska göra det också :D I vilket fall som helst, tio poäng till dig.



Jag vill ha en outfit-bild när du använder de där psykadeliska byxorna :D Me gusta!

2012-01-24 @ 21:59:40
Rebecca

Och den där kommentaren var min. Bara så att du vet :)

2012-01-24 @ 22:00:20
URL: http://www.tumblr.com/blog/femmenoir
Emma

Yes, I know!! Åh, du kommer passa jättebra i det, Rebecca! Tackar, det känns ganska bra med frisyren... love it! Yes, bilder kommer!! Jag har lite för stora lår för tillfället för att byxorna ska sitta bra, så jag hoppas att det sker till helgen - att de ska sitta perfekt ;-)



Men du, hur kommenterar man på din blogg? Har inte fattat hur man gör...?

2012-01-25 @ 07:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0