CK 2

Yes! Första dagen avklarad - gick hur bra som helst. De tre första dagarna brukar inte vara så svåra för min del under ck-kuren. Det svåra är när det har gått förbi de här dagarna - då börjar jag tänka mycket på mat. Fast jag fixade fyra veckor i höst - jag ska fixa det igen! Jag har dock drömt en hel del om MAT och att jag fuskat, haha. Tur att man kan göra det i drömmen. Slipper man den fadäsen i verkliga livet.

Idag ska jag klippa håret, verkligen på tiden. Det blir inte många centimeter, ska klippa ganska kort i nacken men låta längderna framtill vara kvar. Gillade det sist, så kör på det. Tycker det är ganska snyggt att visa nacken. Sen ska jag ha lunch med syrran/grannen. Fast jag dricker såklart CK och hon käkar som vanligt. Ganska roligt att vi bor grannar nu. Brukar sticka ut huvudet om morgnarna och säga hej till barnen när de ska till dagis. Mysigt!



Prövade gymmet som ligger två våningar under mig. Mja... gamla eller billiga nya maskiner. Kunde inte träna så mycket, så ska chansa på att göra mer rock-ringsövningar samt promenera. Crosstrainer funkar alltid och ska hitta några bra övningar med hantlar. Och göra fler armhävningar...



Ha en bra dag!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0