2 DAGAR KVAR

Sedan är jag socionom. Har nog inte riktigt fattat det ännu. Har massa planer inför framtiden men fokus ligger nu på att ta körkortet. Utan det är jag nog rätt körd (haha...). Robins ansökan om handledarskap kan inte godkännas (kom ett brev från Transportstyrelsen idag) eftersom jag inte är godkänd ännu. Wow, så smarta de är liksom... jag kan bara sucka. Jisses. De kunde väl skickad godkänd som handledare när de sett att jag blev godkänd. Hur svårt är det? Kan jag vänta kan väl han det också.

Anyhow... var på Ikea häromdagen. Köpte hem lite pinaljer som jag satt upp i köket. Blev mycket fint. Har också varit och beställt strukturtapet till hallen, köket och vardagsrummet samt nya golvmattor till kök och hall. Vitt ska det bli och golvet är i svart kakel format i plast. Kan nog bli snyggt! Längtar tills dessa fula taper som klär våra väggar är borta. Det behövs lite nytt.

I väntan på examen kommer lite inspo som vanligt.









And that's the way the cookie crumbles.

Ciao!


Kommentarer
Veronica

Åååå vad spännande med lite nytt i lägenheten :) Vitt och svart är snyggt !

På lördag ska vi fira din examen :)

Kramar

2012-01-19 @ 10:33:35
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0