Whaddup?

Nu vill jag att tre veckor ska flyga iväg så att jag kan vara klar med CK. Det har varit en ganska lugn dag idag, men jag känner att jag vill börja äta mat snart. Lax, oxfilé, fyllda lövbiffar, korv, varma soppor, ägg... mat! Får se hur många centimetrar jag har tappat och hur jag känner mig. Jag är väldigt nöjd just nu, lite sugen på att få börja träna... Särskilt på F&S - det är socialt och det är kul! Måste bara hitta en work-outpal som man kan dra med. Eller ska jag fortsätta med intervallpassen på balkongen? Har inte bestämt mig...



Smycken från Gina Tricot.


Bilder på byxorna från Zara:







Älskar mönstrade byxor! Det är verkligen min grej nu, haha. Fast jag tycker även om svarta elegantare byxor - de går ihop med det mesta.

Första jobbdagen imorgon. Inte som socionom dock. Blir på det gamla jobbet, men ska bli kul att träffa alla på avdelningen. Jag avskyr verkligen mig själv nu för att jag inte tog körkortet innan. Men... det är lätt att vara efterklok. Och jag väntar fortfarande på beskedet från handläggarna på Transportstyrelsen. Mästare på seghet?! Jag vill övningsköra nu.

Nåväl. Lite inspobilder såhär på kvällen.









Ciao!


Kommentarer
Gabriella

Snyggt! ^^



På ett Bed & Breakfast på Österlen :) Tack!

2012-02-02 @ 18:11:03
Gabriella

Skickades innan jag var klar, haha!



Hoppas du kan komma igång med kortet snart :) Bland det bästa! Kram

2012-02-02 @ 18:12:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0