Fade in to white...

... and step out in glory.

CK dag 10. Helt sjukt. Fattar ni?! 10 dagar har redan passerat. Var och köpte en vecka ck till som kommer räcka till nästa vecka och på måndag har jag ätit i två veckor. Sedan blir det tre veckor. Jag kan knappt vänta på att få mäta mig på måndag! Har fått mycket kommentarer angående min vikt av folk (IRL) och det känns jättekul att folk verkligen ser att jag har gått ner. Först var jag lite veligt... att jag inte skulle köra fyra veckor... men nu har jag tänkt efter.

Jag och min syster vägde oss julen 2004 (eller nått i den stilen.. julen var det i alla fall) och båda vägde 52,3 kg. När vi pendlat upp och ner i vikt är det den där "magiska" vikten vi brukar dilla om. Det har varit så förbaskat kul å nå den. Fast om jag kör två veckor till tror jag att vikten kommer falla på ca 55 kg. Sen blir det upp till mig och LCHF att ta hand om resten, för mer än fyra veckor blir det minsann inte. Mina bröst har krympt ca 2 st så nu är jag ca en 65F-E. Beror på BH:n. Känns bra! Vill gärna ha mindre bröst.

Första dagen på mitt gamla jobb och det var toppen! Fick väldigt beröm av en arbetskollega som tyckte jag var så mån om våra pensionärer - det värmde! Tror det är så viktigt att kunna ge varandra cred för det man gör, detaljer som fungerat bra osv. Jag svävade på moln hela dagen (ego men sån är jag). Jag ångrar väl egentligen inte att jag gick min utbildning, men när jag är tillbaka på golvet så känner jag mig ... hemma.

Ska jobba imorgon - längtar! Väntar fortfarande på mitt tillstånd att övningsköra men det känns som om det aldrig kommer ske *suck*.

Lite pics. Fina jeans som jag köpte efter att min vän Veronica hade ett par på sig för några år sedan. Nu sitter de ganska grymt!







Imorgon blir det jobb och tjejkväll med några från min utbildning. Ska bli kul! Nu tänker jag på oxfilé igen. Ska gå och duscha sen blir det sängen!
Sayo!


Kommentarer
Veronica

Är det ett par true religion jeans ? :)

2012-02-03 @ 07:37:47
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0