Dinnertime

Igårkväll hade jag besök av syrran... och typiskt nog så fick jag hennes halsonda nästan på stunds som hon kom in. Har hänt en gång innan så... superont i halsen försökte jag göra allt för att få bort det. Drack thé, bubbelvatten... tyckte synd om mig själv. Tog två skivor Emilskinka... himmel vad gott! Somnade efter det, haha.

Så idag bestämde jag mig för att cykla till Maxi och handla lax och kycklingfiléer. Imorse tog jag en mealbar och nu har jag precis stjälpt i mig en milkshake och om några timmar ska jag äta lax. Orkar inte vänta längre och jag känner att jag är klar med att bara dricka så 100 g varmrökt lax skall serveras, men inte mer. Ikväll blir det ytterligare en pulvershake.

Idag ska jag satsa på att ta ut allt från kök, hall och vardagsrum. Böcker, DVD och sånt från hyllorna som sitter fastskruvade i väggen... Jag ska bara ta lite bilder först så ni får "före" och "efter".

Sedan svaret till Maria: De tre första dagarna kan man känna sig extra slö och svag, men jag har aldrig känt mig mer förvirrad eller att hjärnan inte samarbetat. Men man kan bli lite trött i början, det upplevde jag allra första gången. Det är därför det är så viktigt att hela tiden dricka massa vatten, för det förhindrar huvudvärk, trötthet m.m.

Vill ha lackskor!!


Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0