CK 19

Sitter just nu och smaskar på min ljuvliga mealbar från Allévo. Har längtat hela dagen på att få komma hem och äta en sådan. Jag tar inte med mig några mealbars till jobbet, hade nog blivit för distraherad, utan dagen går snabbare och jag vet att de väntar hemma på mig i trygghet ;-) Tar tid på mig att tugga varje tugga... för det är så gott! Enligt upptrappningsfasen så ska jag ha gått upp två kilo nu i vatten, men jag känner ingen förändring. Kanske att magen börjar hungra mer efter mat. Se - vad ska jag med en våg till? Hade förmodligen bara blivit upprörd över att den pekat +2 kg på ett dygn. Nä, alla byxor sitter så bra fortfarande. Mäter mig som sagt på söndag för att se om det hänt något väldigt drastiskt eller ej.

Min sambo försökte övertala mig att följa med ut ikväll och äta... ja, det kan han ju tro. Torterat mig i flera veckor för att smälla i mig massa mat för flera hundra kronor och gå upp allt igen på köpet... nej tack! Han försöker också att övertala mig att dricka imorgon. Det kan han ju glömma. Har lyckats övertala honom att handla någon sådan där lågkaloridricka men den tänker jag inte röra! Jag vill ju inte dricka så tycker det är tradigt att han och hans vänner är så himla besatta av att dricka sprit, det är så socialt och det och det och detta.. bull! Jag har lika kul fastän jag är nykter. Varför är det så svårt att acceptera?!

Dagens outfit


Nej, jag är inte gravid... det är tröjan som är bylsig.





Alla kläder är köpta för ca 2 år sedan... Bootsen - Skopunkten

Om jag känner att lungorna pallar så kommer jag köra lite på rockringen imorgon på balkongen. Funderar dock på att ha kuddar kring midjan... det gör så fruktansvärt ont de första gångerna när man rockar. Nåja. Ska nog ordna sig.

Hoppas att ni alla får en underbar fredagkväll. Själv ska jag nog städa lite på rummet... kolla om jag ska sälja lite jeans på tradera (alla är typ förstora så tänker inte låta dem ligga kvar och försöra humöret). Förhoppningsvis får jag umgås lite med min sambo också, vi har spenderat ganska många kvällar på var sitt håll.

Just det!! Har en überkul nyhet också att berätta! Målarna kommer hit på MÅNDAG och ska fixa hall, kök och vardagsrum. De samarbetar också med golvläggarna som kommer och fixar när det är färdigmålat... Ååå! Snart kommer vi får det jäkligt snyggt. Som jag väntat och längtat. Ni kommer få bilder så fort allt är klart.

Sayonara!


Kommentarer
Veronica

Gött att de kommer och gör vid så snart! Då kanske vi får se det i slutet av februari !! :) syns på dej att du gått ner en hel del i vikt. Måste ta itu med min när jag kommer hem, levt på skräp denna veckan :( kram

2012-02-10 @ 20:03:22
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0