CK 18... nästan!

Nehepp.. jag härdade inte ut längre. Eftermiddagen blev tuff! Har druckit två ckdrinkar och nu sitter jag och småäter på en Naturdiet bar. I know, I know. Har mätt mig precis och ska mäta mig på söndag för att se om det blivit plus eller minus. Fått mycket fin feedback från alla på jobbet, jättekul att de ser att jag blivit smalare! En undrade om jag var sjuk eftersom hon märkt att jag gått ner mycket och tyckte inte jag skulle gå ner mer i vikt för jag såg inte sund ut längre. Nåja, man kan inte göra alla nöjda, men jag är nöjd och det är det viktigaste.

Tror jag kör på två soppor fredag, lördag& söndag och då en bar till kvällsmat och på måndag blir det soppor på dagen och lax på kvällen, kyckling på tisdag, lax på onsdag, någon form av kött på torsdag med grönt, likadant på fredag, lördag och söndag och sedan är det good bye CK forever! Vill aldrig mer dricka detta vedervärdiga mög!

Veckans inspo-outfit från Columbine Smille.





Har försökt gå klädd något i denna stil idag. Så himla avslappnad men ändå snyggt! Körde dock inte på heels. Mina smalisjeans har ju blivit väldigt lösa så de fungerar som boyfriend-pants typ, på mitt ett vitt linne och en svart polotröja över. En blå kappa som jag köpte på Cubus på rean för något år sedan. Perfekt. kände mig väldigt tjusig.








Håller tummarna för att jag nu ska klara av att hålla detta! Känns väldigt kul... har nog inte varit så här smal sedan nian...! Förhoppningsvis kan jag gå ner lite till genom bra mat och massor av härlig träning! kommer nog börja träna på Artica - ska pröva med min sambo som redan tränar där när jag blir helt frisk. Träna bort det allra sista överflödet! Beach 2012? Vänta, vänta, jag kommer ;-) Vi har dessutom fått stegräknare från jubbet som man ska ha och kolla hur många steg man tar. Har slarvat ganska mycket med den men nu så! Gick hem från stan så just nu kan jag briljera med 13683 steg. Fortsättning följer...

Blir party party på lördag hos några av Robins kompisar, ska bli jättekul! På förmiddagen blir det förhoppningsvis lite stan med sambon och en vän och jag har ju ett presentkort hos en guldsmed så det blir nog ett besök där med för att gotta sig i smycken! Söndag blir slappedag och kanske en utflykt till sambons föräldrar.

Lite andra inspobilder!









C'est la vie!
Ciao!


Kommentarer
Maria

Emma, jag har nyligen hittat in på din blogg, och du inspirerar väldigt mycket. Tror du att du skulle kunna göra ett CK-inlägg, t.ex vad det innebär,var du köper dina produkter, hur du lägger upp din diet, övergången till vanlig mat. Förstår naturligtvis att du inte kan uttala dig i form av en skolad expert, men hade ändå varit intressant att höra det ur "ditt" perspektiv. Trevlig helg /Maria

2012-02-10 @ 14:15:52
Emma

Hej Maria! Välkommen hit! Vad kul att du finner min blogg inspirerande! Har gjort ett inlägg till dig och andra där ute i bloggdjungeln. Är det några andra frågor så får du höra av dig!

2012-02-10 @ 17:39:43
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Emma

Trevlig helg på dig med!

2012-02-10 @ 17:39:57
Maria

Emma, tack så mycket. Du berörde exakt allt det jag undrade över. Tack. Sista frågan, känner du att huvudet och tankarna "hänger med" när du går på kuren, eller du känner dig lite "slö"? Trevlig helg.

2012-02-10 @ 23:26:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0