CK 17

Det är aldrig kul att vara sjuk. Det är det värsta jag vet. Du kan inte jobba = inga pengar, du kan inte göra saker = trist hela tiden, du måste ligga i sängen = värre än värst!

Men jag ska inte klaga, jag har inte brutit något i alla fall. Såg något sjukhusprogram igår kväll om en tjej som trillade med sin BMX och bröt båda händerna. Så förkylning är ingen i jämförelse men det går inte att säg annat än att det är sjukligt segt! Snorar och hostar fortfarande men inte lika häftigt så tänker se till att jobba resten av veckan. Så går tiden fortare dessutom.

Jaha... dag sjutton på CK-kuren. Det börjar bli lite drygt nu och inte blir det bättre av att killen går och tjatar om att det snart dags är att sluta med det här. Jag är kluven. Jag menar, snart har det gått en vecka och då har jag ju bara en vecka kvar! Å andra sidan kanske det är bäst att ta upptrappningsfasen nästa vecka men strikt diet av kött och sallad. Då kan jag ju börja träna också, känns som det är det enda som kommer få bort det lilla som är kvar på min mage och på låren.

Men det blir strikt CK fram till söndag då i alla fall. Sedan får jag se vad jag har lust till på måndag. Om jag är redo för att börja äta eller ej. Tänker inte börja äta de där barsen för det känns som om man äter chokladkakor och suget kan ju komma pang boom.  Nu när det är borta kan det minsann hålla sig borta.



ni får ursäkta "posen" ... men älskar de här byxorna! Vilken häck man får i dem!




Tror jag ska köpa lite varmrökt lax på måndagen för att förbereda mig för upptrappningen. Lite kyckling och kotletter. Det gick så himla bra sist så håller tummarna för att det ska funka nu också.
Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0