Ost- och broccoligratäng m. kassler

Igår gjorde jag en väldigt enkel rätt, Ost- och broccoligratäng. Var egentligen sugen på hamburgare (där man använder salladsblad som hamburgerbröd - funkar bra!) men inte sambon och jag hade kassler över sedan en tjejkväll så jag rörde ihop smeten och lade in i ugnen. Tada!







Det är så gott! Alla jag bjudit rätten på har lovordat den och det är ju ett bra betyg? Jag smäller på med det fetaste såklart. Då blir det som allra bäst. En mycket bra lågkolhydratskost.

På tal om LCHF och så - jag håller med 56kilo.se att det börjar bli ett sönderanvänt begrepp i media. Så lågkolhydratskost låter egentligen bättre. Om några år kanske man inte ens behöver säga att man äter det, utan att det kanske kallas normalkost? Därför är jag lite i valet och kvalet i att skapa en ny blogg med ett annat namn. Har inte bestämt mig ännu.

Har fullt upp idag. Tvättar nu och där försvann min enda sovmorgon på hela veckan i princip. Ska städa, uträtta ärenden m.m. Puh!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0